Sposób zakupu w sklepie www.floranica.com.pl nie różni się od zakupów w większości sklepów internetowych, z którymi mieli Państwo do czynienia.

Wystarczy na stronach naszego sklepu wybrać te produkty, które chcieliby Państwo zakupić, wpisać ich ilość, wybrać rozmiar, kolor, długość oraz inne „właściwości”, które mogą być różne w przypadku poszczególnych produktów a następnie dodać produkt po produkcie do koszyka klikając w ikonkę "Dodaj do koszyka".

Po każdym dodaniu produktu do koszyka wyświetlone zostanie okienko potwierdzające dodanie produktu. W tym samym oknie dowiedzą się Państwo, ile łącznie produktów znajduje się już w koszyku i jaka jest obecna wartość Państwa zakupów. 

Jeżeli chcą Państwo kontynuować swoje zakupy proszę wybrać opcję „Kontynuuj zakupy”. Wybierając opcję "Przejdź do realizacji zamówienia" zostaną Państwo przekierowani na stronę „koszyk”, na której wyświetlone zostaną wszystkie produkty dodane do koszyka. 

Do koszyka można również przejść w dowolnym momencie, klikając w ikonę "koszyka" znajdującą się w prawym, górnym rogu strony. Na tej stronie można dokonać koniecznych zmian w ilościach zamówionych towarów lub usunąć za pomocą ikony kosza te produkty, które nie będą zamawiane.

Również z tego miejsca wybierając opcję "Kontynuuj zakupy" powrócą Państwo do sklepu i będą mogli wybrać kolejny interesujący Państwa produkt.

W celu zamknięcia swojego zamówienia i dokończenia zakupów oraz zamówienia towarów znajdujących się w koszyku, wystarczy na stronie "koszyk" wybrać opcję "Przejdź do realizacji zamówienia". 

Zostaną Państwo przekierowani na stronę, która umożliwi dokończenie i złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym.

Jeżeli kupowali już Państwo w naszym sklepie internetowym i posiadają Państwo swoje konto klienta, można w tym miejscu zalogować się do tego konta i zakończyć składanie zamówienia korzystając z danych, które są już tam zapisane, tj. adres dostawy, dane kupującego itp.

Jeżeli są Państwo u nas pierwszy raz, proszę wypełnić poszczególne pola konieczne do przygotowania, spakowania i wysłania zamówienia. Proszę pamiętać o podaniu numeru telefonu, który ułatwi nam kontakt z Państwem, gdyby okazało się, że taki kontakt jest potrzebny i niezbędny w celu weryfikacji i realizacji zamówienia.

Składając "Zamówienie jako gość", czyli bez zakładania nowego konta klienta, przy kolejnych wizytach w naszym sklepie konieczne będzie ponowne wypełnienie poszczególnych pól, dlatego założenie konta klienta ułatwi Państwu zakupy w przyszłości. Dzięki temu uzyskają Państwo dostęp do dodatkowych opcji w panelu klienta, takich jak: historia zamówień; możliwość sprawdzenia statusu zamówienia; zapamiętanie adresów wysyłek oraz dostęp do danych ułatwiających przygotowywanie ewentualnych zwrotów.

Założenie konta klienta nie jest skomplikowane, ponieważ wystarczy wypełnić pole „Hasło” podczas wpisywania danych klienta, a konto zostanie utworzone automatycznie po wpisaniu danych potrzebnych do przygotowania zamówienia. 

Jeżeli nie chcą Państwo zakładać takiego konta i „kontynuować zakupy jako Gość” wystarczy pole „hasło” pozostawić niewypełnione.

Po wprowadzeniu danych adresowych oraz wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności, gdzie będą Państwo mieli możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności: płatności online, płatność kartą lub opłacenia przesyłki kurierowi, w trakcie jej przyjmowania, czyli tzw. płatność przy odbiorze czy za pobraniem.

Po wprowadzeniu wszystkich danych oraz wybraniu sposobu płatności można złożyć zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.

Jeżeli wybrali Państwo płatność online, zostaną Państwo przekierowani na stronę naszego Partnera (pośrednika w płatnościach online), gdzie w sposób bezpieczny będą mogli Państwo  dokonać płatności. Płatność odbywa się poza sklepem internetowym, w bezpiecznym połączeniu pomiędzy Państwem a pośrednikiem płatności, tak więc mogą być Państwo spokojni o to, że wszystkie wprowadzone tam dane pozostaną dla nas niewidoczne, a pracownicy sklepu nie mają do nich dostępu.

Po dokonaniu płatności zostaną Państwo przekierowani do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, a na Państwa adres email wskazany przy składaniu zamówienia zostanie wysłane powiadomienie o złożonym zamówieniu. Informacja ta zawiera numer zamówienia, który pozwala Państwa zamówienie zidentyfikować w naszym systemie. Numer zamówienia jest również dostępny na stronach konta klienta, o ile konto takie zostało założone.

Proszę pamiętać o tym, że w przypadku, kiedy nasz sklep nie otrzyma zapłaty online, Państwa zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że zamówienie nie zostanie zrealizowane.

Zamówienie można anulować na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności. Wystarczy po prostu zaprzestać przechodzenia kolejnych kroków i wyjść z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Państwa do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.

W wyjątkowych przypadkach pracownicy naszego mogą kontaktować się z Państwem za pośrednictwem podanego przez Państwa adresu e-mail lub telefonicznie, na wskazany podczas składania zamówienia lub zakładania konta numer telefonu kontaktowego w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących złożonego zamówienia lub jego potwierdzenia oraz we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem i jego realizacją.