1. Postanowienia ogólne oraz informacje o przetwarzaniu danych osobowych

1.1. Sklep Internetowy www.floranica.com.pl przestrzega praw konsumenta przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy przepisów prawa wynikających z Ustawy o Prawach Konsumenta. Zawarcie umowy mniej korzystnej dla konsumenta niż przysługujące mu prawa wynikające z powyższych przepisaów uznaje się za nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy zgodne z Ustawą o Prawach Konsumenta.

W związku z powyższym w przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta, pierwszeństwo mają przepisy wynikające z Ustawy.

1.2. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.floranica.com.pl prowadzony jest przez firmę BE4GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni (zwaną dalej: „BE4Group”) ul. Hutnicza 3/807, 81-212 Gdynia; NIP: 9581728385; REGON: 523397930.

1.3. Kontakt z prowadzącym sklep internetowy jest możliwy:

       pod adresem korespondencyjnym: Sklep Internetowy BE4GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni ul. Hutnicza 3/807, 81-212 Gdynia,

       telefonicznie pod numerem: 601 340 800 (koszt wg. taryfy operatora),

       za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@floranica.pl,

       za pomocą formularza kontaktowego na stronie sklepu internetowego www.floranica.com.pl

1.4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest firma BE4GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni ul. Hutnicza 3/807, 81-212 Gdynia. BE4Group oświadcza, że dokłada wszelkich starań w celu osiągnięcia jak najwyższego standardu ochrony danych osobowych przetwarzanych w jego firmie. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza BE4Group ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

1.5. W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, BE4Group przetwarza dane osobowe klienta, które klient podaje  dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

 

2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego www.floranica.com.pl

2.1. BE4Group w żaden sposób nie ogranicza dostępu do sklepu internetowego ze względów związanych z przynależnością państwową klienta z Unii Europejskiej, jego miejscem zamieszkania, a także miejscem prowadzenia działalności gospodarczej. Sprzedawane produkty mogą zostać zakupione przez klientów z każdego państwa członkowskiego UE.

2.2. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym floranica.com.pl podają swoje dane osobowe w celu dokonania zakupów, które BE4Group przetwarza na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.

2.3. Ze sklepu internetowego mogą korzystać osoby, które ukończyły 18 lat.

 

3. Ceny oraz zamawianie towarów

3.1. Ceny na stronach sklepu internetowego www.floranica.com.pl są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT, podanymi w polskich złotych. Do cen towaru, w zależności od ilości i/lub wartości zamawianych produktów, doliczany jest koszt transportu. Koszt transportu może różnić się w zależności od wybranej formy dostawy oraz wybranej metody płatności.

3.2. BE4Group zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.floranica.com.pl, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, usuwania towarów ze sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.

3.3. W przypadku zamówień hurtowych BE4Group udziela indywidualnych rabatów cenowych uzależnionych od ilości zamówionego towaru. Wysokość takiego rabatu ustalana jest indywidualnie dla każdego zamówienia pomiędzy kupującym i przedstawicielem BE4Group. Aby złożyć zamówienie hurtowe lub poprosić o indywidualną wycenę proszę skontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu i adresem email wskazanym na stronie Kontakt.

3.4. Towary w sklepie www.floranica.com.pl są dokładnie oznaczone, posiadają informacje na temat swojej ceny, wielkości, koloru, materiału, (surowca) z którego zostały wykonane. Cena towaru różni się w zależności od jego wielkości, sposobu wykończenia, koloru lub materiału, z którego został wykonany.

3.5. Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową www.floranica.com.pl.

3.6. Klient zamawiając towar dokonuje wyboru w sposób właściwy dla danej rzeczy. W przypadku większości towarów klient dokonuje zakupu określając w szczególności jego rozmiar, sposób wykończenia, kolor oraz liczbę sztuk. W sklepie internetowym www.floranica.com.pl znajdują się produkty, dla których jednostką sprzedaży może być liczba sztuk, ilość metrów bieżących (mb), zestaw lub z góry określona długość.

3.7. W chwili złożenia zamówienia cena podana na stronie sklepu www.floranica.com.pl jest ceną ostateczną. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie ulegnie zmianie.

 

4. Dostępność towarów

4.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym www.floranica.com.pl są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny lub jego dostępność będzie ograniczona czasowo. W takich sytuacjach klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia lub o terminie dostępności zamawianego towaru.

4.2 W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.

4.3. W wyjątkowych, szczególnie uzasadnionych przypadkach BE4Group może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.

 

5. Czas realizacji i sposób dostawy zamówienia

5.1. Jeżeli zamówiony towar jest dostępny, a klient poprawnie wskazał adres i sposób dostawy, a także w całości poprawnie opłacił zamówienie, to czas dostawy wynosi od 1 do 7 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach trwania wyprzedaży lub akcji promocyjnych. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

5.2. W przypadku, kiedy klient wybrał jako sposób płatności jedną z dostępnych opcji płatności on-line, zamówienie zostanie przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu 100% należności za zamówiony towar, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany klientowi (termin dostawy). W przypadku, w którym klient wybrał sposób płatności "za pobraniem" zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu.

5.3. Dostawy towaru zamówionego na stronach sklepu internetowego www.floranica.com.pl realizowane są jedynie na terenie Polski za pośrednictwem wybranej przez BE4Group firmy kurierskiej.

5.4. W wybranych przypadkach, na specjalne życzenie klienta i bez dodatkowych opłat, BE4Group może udostępnić opcję dostawy "odbiór osobisty w zakładzie produkcyjnym", co pozwoli klientowi odebrać towar osobiście, bezpośrednio we wskazanym zakładzie produkcyjnym. Opcja ta może być dostępna jedynie w wyjątkowych sytuacjach, przy wyborze sposobu płatności on-line i po wcześniejszym ustaleniu z przedstawicielami sklepu.

 

6. Formy płatności

6.1. W sklepie internetowym www.floranica.com.pl dostępne są następujące formy płatności:

6.1.1. Przelew on-line: przelew on-line dokonany przy użyciu wybranej przez klienta metody płatności spośród dostępnych w serwisie partnerów BE4Group. Po wybraniu tej opcji płatności klient zostanie przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności, gdzie w sposób bezpieczny dokona płatności za zamówiony towar. W tym przypadku operacja płatności dokonywana jest pomiędzy klientem, a wybranym operatorem płatności.

6.1.2. Za pobraniem: opcja dostępna wyłącznie przy zamówieniu na wskazany adres. Opłatę za zamówienie pobierze kurier dostarczający towar.

6.1.3. Karta płatnicza: płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem wybranego przez klienta partnera BE4Group. Po wybraniu tej opcji płatności klient zostanie przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności, gdzie w sposób bezpieczny dokona płatności za zamówiony towar. W tym przypadku operacja płatności dokonywana jest pomiędzy klientem, a wybranym operatorem płatności.

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

6.2. Sklep internetowy www.floranica.com.pl nie akceptuje przelewów tradycyjnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach BE4Group dopuszcza możliwość przyjęcia płatności za towar wykonany w formie przelewu tradycyjnego wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu takiej formy płatności z przedstawicielem BE4Group.

6.3. W przypadku wybrania dowolnej formy płatności sklep internetowy www.floranica.com.pl nigdy nie wysyła klientom wiadomości z informacją o zmianie numeru konta bankowego do wpłaty wraz z prośbą o zmianę wybranej formy płatności na "przelew tradycyjny". Taka informacja może stanowić próbę wyłudzenia. Jeżeli klient otrzyma takiego maila prosimy nie dokonywać wpłaty oraz  nie odpowiadać na otrzymaną wiadomość. Taką wiadomość należy przesłać celem jej sprawdzenia i weryfikacji na adres e-mail: kontakt@floranica.pl.

 

7. Koszt dostawy

7.1. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi 25,00 PLN brutto w przypadku przesyłki kurierem i płatności online oraz 29,00 PLN brutto w przypadku przesyłki kurierem i płatności przy odbiorze.

 

8. Jak kupować w sklepie internetowym www.floranica.com.pl

8.1. Wybraną przez klienta ilość towaru w odpowiednim rozmiarze, kolorze, długości i innych właściwościach (wg konieczności) należy dodać do koszyka, klikając w ikonkę "Dodaj do koszyka".

8.2. Produkt zostanie dodany do koszyka, a w odpowiedzi wyświetlone zostanie okienko potwierdzające dodanie produktów do koszyka wraz z informacją, ile produktów i na jaką wartość znajduje się w koszyku.

Wybierając opcję "Przejdź do realizacji zamówienia" klient zostanie przekierowany na stronę "koszyk", na której wyświetlone zostaną produkty dodane do koszyka.

Wybierając opcję "Kontynuuj zakupy" klient powróci do sklepu i będzie mógł wybrać kolejny interesujący go produkt.

8.3. Do koszyka można przejść w dowolnym momencie, klikając w ikonę "koszyka" znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Na stronie "Koszyk" można dokonać zmian w ilościach zamówionych towarów lub usunąć za pomocą ikony kosza te produkty, które nie będą zamawiane.

8.4. W celu realizacji zamówienia i dokonania zakupu towarów znajdujących się w koszyku, należy będąc na stronie "koszyk" wybrać opcję "Przejdź do realizacji zamówienia".

8.5. Jeżeli klient nie jest zalogowany zostanie przeniesiony na stronę, która pozwoli mu wpisać swoje dane kontaktowe i założyć nowe konto klienta, zalogować się do swojego konta o ile takie konto posiada lub złożyć "Zamówienie jako gość", czyli bez zakładania nowego konta klienta.

W celu złożenia zamówienia nie jest wymagane założenie konta klienta, jednak po założeniu konta/zalogowaniu, klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu klienta, takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia statusu zamówienia, zapamiętanie adresów wysyłek oraz dostępu do danych ułatwiających przygotowywanie ewentualnych zwrotów.

8.6. Po wybraniu opcji "Zaloguj się" klient zostanie przeniesiony na stronę logowania, gdzie po wprowadzeniu danych weryfikacyjnych (login i hasło) zostanie przeniesiony do swojego konta klienta.

8.7. Jeżeli klient nie posiada jeszcze konta w sklepie internetowym www.floranica.com.pl należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

Wypełniając pole „hasło” po wypełnieniu danych adresowych i uzupełnieniu danych do wysyłki zostanie założone dla klienta nowe konto klienta.

Jeżeli klient chce kontynuować zakupy jako Gość i zrealizować transakcję bez zakładania konta klienta pole „hasło” powinno pozostać niewypełnione.

8.7. Po wprowadzeniu danych adresowych oraz wybraniu sposobu dostawy i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności, gdzie klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności: płatności online lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

8.8. Po wprowadzeniu wszystkich danych klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.

8.9. Jeśli Klient wybrał płatność online, zostanie przekierowany na stronę Partnera BE4Group, gdzie w sposób bezpieczny będzie mógł dokonać płatności. Po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia.

8.10. W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez BE4Group, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.

8.11. Po złożeniu zamówienia, na podany przez klienta adres poczty elektronicznej przesłana zostanie wiadomość e-mail potwierdzająca złożenie zamówienia zawierająca jego numer. Numer zamówienia pozwala w szybki sposób zidentyfikować zamówienie.

8.11. Zamówienie można anulować na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności. Wystarczy zaprzestać przechodzenia kolejnych kroków i wyjść z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie zrealizowane.

8.12. BE4Group za pośrednictwem swoich pracowników może kontaktować się z kupującym na podany przez klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany podczas składania zamówienia lub zakładania konta numer telefonu kontaktowego. Kontakt taki może okazać się konieczny w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących złożonego zamówienia lub jego , potwierdzenia oraz we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem i jego realizacją.

 

9. Umowa sprzedaży oraz termin wykonania umowy

9.1. Umowa zawierana jest w języku polskim.

9.2. BE4Group zobowiązuje się do przekazania towaru klientowi do odbioru w terminie od 1 do 7 dni roboczych od poprawnego złożenia zamówienia, co w przypadku płatności przelewem oznacza od dnia potwierdzenia wpływu 100% należności za zamówiony towar. Termin wykonania umowy uzależniony jest od rodzaju wybranej przez klienta opcji dostawy i formy płatności.

W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, BE4Group niezwłocznie skontaktuje się z klientem proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania.

9.3. Informacje zawarte na stronach sklepu internetowego www.floranica.com.pl nie stanowią oferty w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Oznacza to, że w uzasadnionych, szczególnych przypadkach w celu ochrony swoich dóbr BE4Group może odmówić zawarcia umowy.

 

10. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

10.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru), w terminie do 21 dni liczonych od dnia, w którym klient lub wskazana przez niego osoba wszedł w posiadanie towaru.

10.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych poniżej sposobów:

       przez wysłanie wiadomości email na adres: kontakt@floranica.pl,

       pocztą na adres:

Sklep Internetowy

BE4GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Hutnicza 3/807

81-212 Gdynia

Klient może skorzystać z podanego poniżej wzoru formularza odstąpienia od umowy, co nie jest formą obowiązkową.

Do zachowania terminu  odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego klientowi prawa odstąpienia przed upływem 21-dniowego terminu, o którym mowa powyżej.

10.3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, BE4Group zwraca klientowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do klienta. Jeżeli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sklep internetowy www.floranica.com.pl, BE4Group ma prawo zmniejszyć zwracany koszt doręczenia zamówionego towaru do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

10.4. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Klient nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem należności w inny sposób niż sposób zapłaty za towar.

10.05. Otrzymane od Państwa płatności zostaną Państwu zwrócone w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.

10.6. Zwracaną rzecz należy odesłać na adres: BE4Group sp. z o.o. Zakład Trzciel ul. Zbąszyńska 1, 66-320 Trzciel, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował BE4Group o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

10.7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10.8. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi klient. Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru klienta. Klient może wystąpić do BE4Group z prośbą o bezpłatne odebranie towaru. W tym celu klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając taką prośbę na adres: sprzedaz@florani.pl.

W przypadku, kiedy BE4Group zgodzi się odebrać towar na swój koszt oraz w celu skorzystania z opcji zwrotu na koszt BE4Group konieczne jest wypełnienie przez klienta formularza odstąpienia od umowy i wskazanie adresu, spod którego kurier ma odebrać rzeczy. W takim przypadku klient zobowiązany jest zapewnić, iż w oznaczonym dniu kurier będzie miał możliwość odebrania towaru ze wskazanego przez klienta miejsca. W przypadku braku możliwości odebrania towaru przez kuriera np. z powodu nieobecności klienta pod wskazanym adresem w oznaczonym dniu, klient traci możliwość skorzystania z możliwości zwrotu za pośrednictwem kuriera na koszt BE4Group.

 

11. Reklamacje

11.1 Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów BE4Group ponosi odpowiedzialność za wady.

11.2. Reklamację można złożyć drogą pocztową. W przypadku reklamacji, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar na adres: BE4Group Sp. z o.o. Zakład Trzciel, ul. Zbąszyńska 17, 66-320 Trzciel. BE4Group umożliwia klientom składającym reklamację odesłanie wadliwego towaru kurierem na koszt BE4Group. W tym celu wymagane jest wypełnienie przez klienta formularza reklamacji dostępnego na stronach sklepu internetowego oraz znajdującego się pod niniejszym regulaminem (co nie jest formą obowiązkową), wskazując dokładny adres skąd kurier powinien odebrać przesyłkę z reklamowanymi produktami. Do skorzystania z tej możliwości stosuje się zasady wskazane w pkt 10.8 Regulamin sklepu internetowego Floranica.com.pl.

11.4. BE4Group rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms, chyba że klient wybierze inną formę powiadomienia o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

11.5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, klient otrzyma zwrot należności za towar, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: kontakt@floranica.pl

11.6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową lub kurierem BE4Group, klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

 

12. Wystawienie faktur

 

12.1. W przypadku żądania wystawienia faktury, klient podaje niezbędne dane, przy czym podania numeru NIP do faktury należy dokonać nie później niż podczas składania zamówienia. 

12.2. BE4Group nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez klienta niepełnych lub błędnych danych do faktury.

12.3. W przypadku faktur korygujących, niniejszy Regulamin sklepu internetowego Floranica.com.pl. stanowi dokumentację uzgadniającą warunki korekty w rozumieniu przepisu art. 29a ust. 13 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i akceptację ze strony klienta, iż  momentem zmniejszenia kwoty VAT naliczonego w rozliczeniu za dany okres jest moment wystawienia faktury korygującej przez BE4Group.

12.4. BE4Group wystawia fakturę korygującą z chwilą zwrotu towaru do magazynu: BE4Group sp. z o.o. Zakład Trzciel, ul. Zbąszyńska 17, 66-320 Trzciel, co stanowi spełnienie warunków do wystawienia faktury korekty.

 

13. Anulowanie zamówienia

Klient ma możliwość anulowania zamówienia w ciągu dwudziestu minut od złożenia zamówienia, poprzez wysłanie informacji email na adres: kontakt@floranica.pl o treści: "Proszę o anulowanie mojego zamówienia" z adresu email, z którego zamówienie zostało złożone i na które otrzymał potwierdzenie o przyjęciu zamówienia. Najlepszą formą anulowania zamówienia jest odesłanie otrzymanego emailem potwierdzenia o złożeniu zamówienia na adres sklepu internetowego, z którego wiadomość została wysłana, korzystając z funkcji "Odpowiedz" wpisując dodatkową treść: "Proszę o anulowanie mojego zamówienia".

 

14. Wzór 1: Formularz odstąpienia od umowy 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Adresat:
BE4Group sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Hutnicza 3/807, 81-212 Gdynia

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

1)      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2)      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3)      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4)      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Imię i nazwisko konsumenta:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Adres konsumenta:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Telefon kontaktowy i adres e-mail *:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Numer zamówienia *:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Numer faktury *: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Numer konta bankowego do zwrotu środków: 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Podpis konsumenta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(Proszę podpisać formularz tylko w przypadku, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

 

Data:  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(*) Pola nieobowiązkowe, jednak podanie tych danych usprawnia i przyspieszy proces zwrotu.

 

 15. Wzór 2: Formularz Reklamacji 

FORMULARZ REKLAMACJI

Adresat:
BE4Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Hutnicza 3/807, 81-212 Gdynia

Imię i nazwisko reklamującego:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Adres reklamującego:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Telefon kontaktowy i adres e-mail:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Numer konta bankowego do zwrotu środków : 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Data zawarcia umowy / data zakupu towaru . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Numer zamówienia *. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Numer faktury * . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Nazwa towaru (nazwa towaru, wersja, kolor, rozmiar – widoczne na dokumencie zakupu**)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Zgłoszenie reklamacyjne:

Opis:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Podpis reklamującego:  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Data:  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(*) Pola nieobowiązkowe, jednak podanie tych danych usprawnia i przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
(**) Proszę wybrać te informacje, które ułatwią identyfikację towaru.